De Aici până Acolo | Săptămâna Altfel alături de voluntarii A.C.T.O.R.

13164232_1120662094622736_2702229771309980924_n

Pentru mine, Săptămâna Altfel a fost una din cele mai frumoase săptămâni de când fac voluntariat în România, deoarece îmi reamintește aproape în totalitate de copilăria pe care am trăit-o. Când eram copil obișnuiam să sărbătoresc și eu această “școală altfel” cu diverse activități în aer liber în Spania.

A fost o gură de aer proaspăt să schimbăm tipul de activități pe care le facem deobicei în timpul celorlalte săptămâni și să ne putem juca cu elevii afară. Cred că și pentru ei a fost o experiență inedită și împreună ne-am distrat de minune.

Am mers la diferite școli din București și în locul lecțiilor convenționale am reușit să-i învățăm jocuri noi pe copii și să organizăm competiții distractive pentru a răsturna puțin monotonia programului școlar de zi cu zi.

De asemenea, am mers și în zonele rurale. Toți voluntarii au fost împărțiți în câte trei grupuri pentru a merge la diferite școli din oraș și în afara lui la diferite centre educaționale de la țară.

Prin intermediul jocului am dansat, am cântat, am sărit, am alergat și cu ajutorul voluntarilor am creat o atmosferă extraordinară.

13131555_1120663084622637_5966578805992785151_o

Așadar, mulțumiri tuturor pentru că v-ați bucurat de această săptămână la fel de mult ca mine. (Vicente Sesmero Pozo, A.C.T.O.R. Vitamin T+, Spania)

 

 


 

“Săptămâna Altfel” for me was one of the nicest weeks since I am doing my volunteering here in Romania because it reminds me completely to my childhood, when i was a child I was also celebrating this week with different outdoor activities in Spain.

It was really nice to change the activities that we do normally during the week to do something different with the kids outdoors, I think it was really amazing for them also and we all together had really good fun.

We were in several schools of Bucharest and instead of making conventional lessons like we do all the weeks we were playing funny games with kids and making races to change the monotony in the schools just for one day.

We also went to rural areas to do these activities. All the volunteers were divided in 3 groups to go to several schools of the city and also to go outside to visit other schools in the countryside and to have fun with the kids, as it is called this week to do something different with them.

We were making games to dance, to jump, to run and with the help of all the volunteers involved in these activities it was amazing.

So, thank you to everyone for enjoying this week as much as I did. (Vicente Sesmero Pozo, A.C.T.O.R. Vitamin T+, Spain)

Leave a Reply

