A.C.T.O.R. a fost la “Targul de Craciun pentru mamici la superlativ” /13.12.14/ Sky Tower Bucuresti

sky tower 4

Pe 13 Decembrie 2014, 5 voluntari de la organizatia A.C.T.O.R. (4 de la “Aici Acolo 2013-104” si unul din proiectul “Here There”) au organizat ateliere de educatie interculturala (Aici Acolo) pentru copii in cadrul evenimentului  “Targul de Craciun pentru mamici la superlativ” desfasurat in Sky Tower.

Timp de o ora ne-am distrat si ne-am jucat cu copii de diferite varste. Cand am intrat in Sky Tower am fost putin surprinsi pentru ca nu ne asteptam sa intalnim copii cu varste atata de diferite (chiar daca ne-a fost spus acest lucru): de la 2-3 ani pana la 12-13 ani. Locul destinat activitatilor nu a fost prea mare, dar pana la urma am reusit sa facem activitatile propuse si ne-am distram cu copii si parintii acestora.

sky tower 3

La inceput, avand in vedere ca am avut doar o ora pentru activitati, ne-am separat si fiecare a avut parte de 10 minute pentru jocuri. Am inceput atelierul jucand diferite jocuri si chiar invatand versuri ale unor melodii. Dupa care fiecare voluntar a prezentat jocuri din tara de origine: de exemplu Nodari, voluntarul din Georgia, a antrenat grupul cu jocuri dinamice pe parcursul carora copii tipau, sareau sau dansau. A fost foarte amuzant si copiilor chiar le-au placut. Clement, voluntarul din Franta, a cantat la acordeon incurajandu-I pe copii dar si pe parintii acestora sa i se alature.  Cantecele si muzica au fost atat de dragute incat copii ascultau si uneori chiar incercau sa cante. In timpul atelierului nu doar copii ci si parintii au fost activi, lucru care a fost foare amuzant. Mai mult de atat, am avut parte de mult ajutor si intelegere.

In opinia mea a fost o experienta foarte buna deoarece am avut ocazia sa experimentam ceva nou (nu doar lucrul  in scoli si gradinite), ci am putut lucra si in diferite locuri pline cu copii si parintii acestora,  si in acelasi timp am putut sa ne promovam organizatia. Timpul a trecut foarte repede deoarece ne-am simtit foarte bine alaturi de copii. Sper ca in viitor sa putem participa la mai multe astfel de evenimente.

Articol scris de Kristina Mickevičiūtė (Lituania)

Ea este voluntar SEV in proiectul “Here There”

sky tower 2

On 13th of December 2014, 5 volunteers fr   om A.C.T.O.R. organization (4 from Aici Acolo 13-14 project and 1 volunteer from Here There project) participated in the workshop for kids in Sky Tower.

                In total we had one hour of activities for kids of different ages. When we entered the Sky Tower we were a little surprised, because we did not expect kids to be of very different ages (though we were told about that): from 2-3 years old, till 12-13 years old and also the space for activities was not so big but at the end we managed to do our activities and have fun with kids and their parents!

                In the beginning as we were given only 1 hour of activities, we separated activities and each of us got 10 minutes for games. We started our activities all together, by playing games and even teaching lyrics of songs and after each of us were presenting games from national countries: for example Nodari, the volunteer from Georgia, was playing very active games, during which, kids could scream, jump or dance. It was very funny and kids really loved the activities. Clement, the volunteer from France, was singing and playing accordion. The songs and music was so nice that kids were listening and sometimes even trying to sing. During the workshop not only kids, but also parents were active which was very funny and nice, also we got a lot of help and support.

                In my opinion it was a very good experience as we could work not only at schools and kindergartens but also we could work in a different place full of kids and their parents and also at the same time to promote our organization. The time passed very fast as we were all having a very nice time with kids. I hope in the future we will be able to participate in more such kind of events!

By Kristina Mickevičiūtė (Lithuania)

She is EVS volunteer in “Here There” project

sky tower 6

Leave a Reply

