exercitii de la BOC 14.04.07

Andreeea Vasilescu… cine n-o cunoaste sau n-o RECUNOASTE!?
Ei bine, si-a luat inima in dinti si a dirijat o sesiune de Forum…
  
Cine e la rand?! Caci A.C.T.O.R. stimuleaza spiritul de initiativa… nu-i asa?! 
  azi s-au lucrat exercitii de incredere
 
 
si hodoronc tronc o imagine realizata de Ioana Bohalteanu in Wales
One thought on “exercitii de la BOC 14.04.07

  1. Prin acest exercitiu mi-am dat seama cat de greu este sa faci forum in calitate de "joker"… sa incerci si sa si reusesti sa captezi atentia tuturor participantilor, sa reusesti sa ii aduci acolo unde vrei tu sa poti sa discuti piesele…
    Am realizat(poate prea tarziu), cat de complicat si delicat este acest proces al forum tetru si din punctul meu de vedere Stefanita merita tot respectul pentru ca impreuna cu el am reusit sa realizam piese foarte bune…
    Concluzia mea pentru ziua de ieri a fost ca ar trebui sa incepem sa facem din nou forum pe teme cat mai diverse pentru a putea si cei mai noi sa inteleaga cam ce inseamna asta… pentru ca ieri pareau cam speriati un pic de ce se intamplasi in plus daca stam sa ne gandim prin forum noi ne-am format echipa oare nu acesta ar fi cea mai buna solutie de "integrare".
    Astept si parerile voastre, in special cei noi 😀

Leave a Reply

