..mai intai hai sa vorbim despre cum sa castigam noi voluntari A.C.T.O.R.

  

Da, este adevarat ca A.C.T.O.R. are nevoie de vizibilitate in lumea studentilor si a liceenilor.  Uneori simtim ca avem mullte proiecte interculturale, fara sa avem candidatii potriviti. Cinstit este insa, pentru A.C.T.O.R., in general si pentru toti cei care sunt voluntari de mai mult timp, sa le cerem candidatilor, sa aiba si dorinta de a se implica, atat cat le permite timpul in programele curente ale organizatiei.

Eu cred ca formula "Vrei sa fi A.C.T.O.R." campania de promovare a voluntariatului prin licee si universitati a fost la un moment dat o foarte buna solutie… exista alta mai buna? Ce trebuie sa facem? cum ajungem la targetul nostru?  Poate internetul sa rezolve sau macar sa sprijine rezolvarea acestei dileme? sau??…. 

16 thoughts on “..mai intai hai sa vorbim despre cum sa castigam noi voluntari A.C.T.O.R.

  1. abordarea propusa draga sefa o vom scoate la capat. Pe de alta parte e obligatoriu sa ne bucuram si de prezenta unei pagini de net. Adica sa fim seriosi orice organizatie atat de plina de evenimenta si lucruri frumoase ca a noastra si care se respecta are asa ceva. Pagina ajuta extraordinar de mult in cazul in care cineva de ex ne vede la o petrecere, actiune ma rog etc. In loc sa incepi sa ii explici tu cu ce te ocupi pierzand vremea poti sa il trimiti la adresa de web si voilla acolo descoperind poze, abordari originale si proiecte nemaivazute castigam un nou admirator si potential voluntar.
    In concluzie suntem de parere ca pentru ca actor sa aiba deschidere maxima trebuie sa abordam atat strategia asta cu workshopurile cat si sa ne fabricam pagina de net. Parerea noastra (normal din moment ce am propus asta ) este ca cele doua combinate dau o solutie castigatoare. Parerea voastra….?! o sa o aflam noišŸ™‚;)

    Felicitari pt pozele cu origami sunt de exceptie

    muulti pupici familia Avram

  2. parerea mea este ca cei din jurul nostru ar trebui sa vada ce inseamna voluntariat…in sensul ca nu stiu cu exactitate in ce consta si atunci din lipsa de informatii renunta.marturisesc ca si eu am cautat la un moment dat acest lucru dar nu am gasit.ar fi trebuit sa ma documentez mai mult recunosc dar am renuntat inainte de a gasi ceea c caut.insa lumea are nevoie de dovezi.Dupa mine eu zic ca una din solutii ar fi liceele si universitatile…insa trebuie sa facem cumva sa aratam lumii ce putem face de fapt si ce facem…pt ca eu zic ca este extraordinar sa poti ajuta doar pt ca asa simti,avand ca rasplata un simplu zambet

  3. Salutare tuturor si bun venit primaverii!
    Dragilor de 2 ani de zile iau parte indirect la activitatile actor si tot ceea ce se vede de afara este ca actor CRESTE si asta nu poate sa dea decat bucurie si avant spre la mai mare ! eu as formula altfel intrebarea care exista : cum sa atragem voluntari noi si cum sa-i pastram pe cei care exista ? eu pun un vot pt campania pe care ati facut-o in in scoli si licee atat cu teatru cat si cu fluturasii si as mai propune sa obtineti autorizatie pt un stand care sa stea cate o zi in diverse licee din bucuresti, cu multa publicitate pt actor unde liceeni sa vina si sa se informeze! ideea este ca atunci cand imparti fluturasi exista un10% ca vor citi informatia ce contine … teatrul e un spectacol …. tuturor ne place si e o forma de a urca procentajul celor interesati , iar un stand e o forma de a atrage privirea celor din jur( mai ales daca se si practica oigami) mai eficienta in cazul in care actorii ce prezinta teatrul nu sunt disponibili…
    Blogul e genial ca si publicitate pe internet dar pt mai multe info cred ca situl are mai multa putere !!!
    va iubesc
    cristina peia
    ps : la adoua intrebare nu am dat solutii pt ca inca nu stiu raspunsul potrivit.

  4. hello!

    parerea mea este ca blogurile sunt oke , dar nu reprezentative pt o organizatie si apoi eu consider ca un site prezinta mai multa seriozitate decat un blog. apoi blogul nu este atat de cuprinzator precum un site si oricine poate face un blog. un site e mult mai complex , cuprinde lucruri mai interesante si este mai clar. daca cineva va cauta pe google ceva ce sa contina actor va da sigur peste siteul nostru si il va deschide cu siguranta . eu una nu prea stiu oameni care sa citeasca bloguri, multi nici nu situ ce sunt, altii nu sunt interesati inca de asa ceva . eu una nu prea vizitez bloguri pt ca mi se par destul de boring. voi cititi bloguri pe net daca le gasiti? eu nu citesc decat daca mi se recomanda de catre cineva in rest nu. asa ca ma gandesc : daca eu nu fac altii de ce ar face? acum nu stiu depinde de fiecare. oricum varianta cu internetul e o forma de atragere a voluntarilor , dar hai sa fie site . pe mine multi ma intreaba de site cand le zic de ACTOR.

    asa ca…

    nu trageti in mine acum, hehehehe!

    HanašŸ™‚

  5. Am participat la cateva dintre prezentarile din licee si am vazut ce rezultate bune au avut,cel putin pe moment. A contat mult faptul ca au vazut poze si filmulete cu activitatile noastre si ca au vorbit cu voluntari A.C.T.O.R. pentru ca le-a starnit intresul. La inceput au fost multi entuziasti,la club era plin de nou-veniti, dar pe parcurs din multimea care a venit au ramas putini… Cum zicea si Camelia, unii tineri nu prea au chef de voluntariat…cel putin in mod constant…
    Eu as mai continua cu asemenea campanii pentru ca sunt si unii liceeni isi doresc sa faca lucruri interesante si sunt dispusi sa se implice dar nu au ocazia, chiar daca sunt mai putini.
    Internetul este o solutie in plus pentru ca trebuie sa avem un suport scris pentru ca cei vizati sa aiba posibilitatea sa vada si alte detalii.

  6. E minunat!!! Felicitari!!!

    Imi plac mult mult mult pozeleā€¦imi dau sentimentul vietii asa cum a facut-o Dumnezeu: colorata, diversa, dinamica, in miscare, in evolutie, ā€¦iar voi voluntarii ACTOR prin strainataturi, veselia lor ma atrag! Mi-ar placea insa, sa simt pe undeva prin ele si ca munca asta e grea, parca e nefiresc de paradisā€¦

    Problema propusa de voi: cum sa castigam voluntari, cred ca e mereu de actualitateā€¦ce-ar fi sa facem impreuna o strategieā€¦ Eu sunt gata sa va vin alaturiā€¦cu tot ce stiu si pot in zona desvoltarii organizationale. Astept insa initiativele voastre tineresti.

    Va felicit pentru munca voastra si …va colindā€¦de primavara cu flori in par si soare in suflet!

    Cu drag, Cri

  7. Sunt multe lucruri frumoase care nu sunt descoperite sau nu sunt gasite la timp..Exista lucruri speciale care au nevoie de mai mult pentru a putea lua o forma finala…Asa s a intamplat cu ACTOR..de care eu nu stiam si am aflat intr un moment neasteptat desi cautam asa ceva.Iar acum ca l am descoperit ma bucur foarte mult sa il vad dezvoltandu se…Este nevoie in acest secol de mai mult decat o poveste..Este nevoie de multa informatie si de o imagine desigur pt a creea cat mai multe conexiuni..ACTOR are acum o imagine oficiala..si e cat se poate de interesanta,proaspata si dragutašŸ™‚ Felicitari

  8. Mai intai si intai..Felicitari!..e super interesant acest nou look al ACTOR-ului…sincer!
    Parerea mea este ca are mare importanta si Internetul..deoarece prin cateva imagini si o mica descriere poti deschide apetitul posibilului voluntar sa incerce. Este adevarat ca si prezentarea "face to face" are impact..dar la cat de greu sunt de atras tinerii intr-o activitate culturala sunt sanse mici sa fii ascultat..oricate le-ai arata. Internetul le da sansa ca in liniste…numai ei si gandurile lor…sa mediteze si sa actioneze..Eu, sincer vazand imaginile atasate…as veni..pentru ca simt ca in spatele lor se ascunde ceva ce ma cheama…
    In plus…acest "site"..le atesta cat de oficial se desfasoara toate in cadrul ACTOR..pentru ca sunt multi care cer sa vada detalii undeva…deci e bine ca acum avem unde sa ii trimitem.

  9. Lumea se pare ca nu prea mai are chef de voluntariat.Totusi daca le expui ce fac in organizatie intr-un mod interesant poate au curiozitatea sa vina.Mie mi-a schimbat viata.Am venit ca picata din cer aici.Campaniile de promovare prin licee de acum 2 ani nu au avut un efect f mare.Chiar nu stiu cu ce sa ademenesti tinerii sa vina si sa descopere ceva extraordinar.Netu nu e o varianta prea buna de promovare.Raman prezentarile face to face cele mai bune.Dar trebuie concepute ca sa atraga atentia si interesul.Si normal gustul de a descoperi ce se intampla in organizatie si ca pentru munca de voluntar au posibilitatea de a merge in schimburi.

  10. De cand sunt membru ACTOR am participat la o multime de evenimente super interesante si dinamic realizate.
    Promovarea ACTOR prin intermediul internetului este o solutie dar totusi prezentarile cred ca au un imact mai mare asupra unor posibili noi voluntari.

  11. Din ce am vb cu constructorul viitorului web ACTOR – http://www.actorromania.ro, acest blog va fi inclus cu un link in web site, astfel incat aceste comentarii care se vor schimba mereu in functie de teme prioritare, sa poate face parte, alaturi de informatia fixa din profilul lui ACTOR IN LUME…
    Blogul acesta e doar un mic pas…
    E

  12. Salutare la toata lumea. Sa stiti ca mie mi-au placut foarte mult pozele cu origami si am fost incantata de proiectele culturale adresate tinerilor si realizate de tineri. Acesta este modelul de voluntar: cel care vrea sa invete si sa impartaseasca din experienta lui. Aplecarea si perseverenta tinerilor voluntari este admirabila. Nevoia de comunicare, afirmare, apropiere, intelegere si acceptare primeaza in randul tinerilor. Actor asta poate oferi si asta trebuie sa le "vanda". Care este mediul propice? Adolescentii liceeni, studentii, precum si tinerii cu nevoi sociale sau speciale pentru care un astfel de mediu creativ ii poate optimiza, deschide spre lume si le permite sa viseze si sa-si atinga potentialul optim de care dispun. Work-shopurile pot atinge toate aceste elemente cheie.
    Revenind mai concret la intrebare…..un raspuns ar fi urmatorul: reclama…..organizarea unui site este esentiala,precum si afise, pliante, mapa de prezentare care sa cuprinda cv-ul persoanelor voluntar implicate in diferitele proiecte culturale si descrise, pentru momentele de intalnire cu diferite persoane de la diferite companii sau fundatii care pot dona diferite sume de bani. De asemenea, inca mai functioneaza reteaua prietenilor/cunostintelor, adica, putem obtine voluntari in acest mod. Eu o sa-i aduc pe cei care doresc sa faca parte din Actor.
    Pe moment atat, dar ma mai gandesc si o sa va comunic rezultatulšŸ™‚

  13. Cred k acest blog este un prim pas de a ne face cunoscuti in afara… astfel unii tineri vor putea lua la cunostinta de programele si evenimentele ACTOR si astfel sa fie tentati sa guste si ei din aceasta delicatesa numita voluntariat.
    Este adevarat ca prezentarile in licee si facultati au un impact mai mare insa sunt si mai greu de organizat in asa fel incat sa fie interesante…dar cum a spus si Miki dak vrei totul este posibil!

  14. Salutare salutare, foarte interesant noul artificiu de comunicare descoperit de Eugenia. Bine sefaaaaaaa:) acum sa raspundem la problema ridicata. Nu stiu altii cum sunt dar noi cand ne gandim la o prezentare A.C.T.O.R. parca tot abordarea face to face face mai multa senzatie. Bine afirmatia nu se mai aplica cine stie ce in forma pe care aceasta abordare o are acum. Prea sec…..informatii insirate pe pagini de powerpoint care pentru multi nu inspira nimic, nimic, nimic, informatii ce pot sau nu pot fi adevarate, ce pot sau nu pot sa satisfaca exigentele celui care le priveste. Urasc atmosfera de scoala si trebuie sa recunosc , in momentul in care A.C.T.O.R a venit in liceu nu m-a atras metoda de prezentare de loc, chiar mi-a inspirat un aer scolaresc, cu mine care stau si ascult ce spune Dansa acolo in fata. Miky si cu mine am discutrat problema si am ajuns la concluzia ca de foarte multe ori cuvintele nu pot exprima ce simte sufletul, ce vede ochiul, ce percepe inima. Omul de astazi e mai dinamic, mai infipt in viata, nu prea mai e timp de teorii si vorbe frumoase ci de actiune. ACUM, AICI, actiune neaparat. Asa ca sefa noi ne gandeam sa ascultam ce ne zici tu mereu, sa facem nu sa vorbim, si sa ne punem creerele la contributie in asa fel incat prezentarea sa fie mult mai hands on. Ma gandeam sa invitam muulti elevi din muulte licee care sa participe la cateva workshopuri propuse de noi in care ei sa simta atmosfera A.C.T.O.R si sa se indragosteasca de practicile noastre. Desigur teoriua asta cu "Hands on" are si ea deficientele ei cum ar fi de exemplu lipsa de baze materiale solide care sa poata intretine o serie de workshopuri bogate si interesante. Dar cum toti stim "Nu pot NU exista!" asa ca sunt sigur ca daca esti de acord cu

  15. buna ziua/seara tuturor.am citit toate mesajele pana acum si ma tot gandeam la o solutie pt promovarea ACTOR.dar asa cum zicea si misha, consider ca o prezentare in licee si fac deja nu mai ridica acelasi interes.nu stiu, poate daca am reusi sa facem niste workshopuri sau sa organizam intr-un loc public un program asemenator celor din proiecte si sa lipim afise prin care sa anuntam evenimentul…..parerea mea e ca trebuie sa atragem voluntari prin apropierea de ei…trebuie sa ne apropiem mai mult de oameni..sa avem contact direct cu ei.poate vom tine cateva intruniri cand se va mai incalzi si prin parcuri….sa atragem privirile curiosilor…nu stiu….zic si eu asa.

  16. Dragii mei, am aflat despre asociatia voastra de la prietena mea Simona Chiru care este implicata.
    Noi dezvoltam la Hanson Marketing un proiect dedicat tinerilor. Poate va ajuata sa punem diverse anunturi sau poate chiar sa facem articole prin care sa atrageti tinerii. Proiectele voastre sunt foarte interesante iar noi avem o sectiune de cariere unde le putem promova.

    Cu drag, Nona

Leave a Reply

